Isnin, 12 Oktober 2009

03/10/2009 - Open House & Kenduri-

Malam sabtu yg lalu aku & my family gi umah my cousin...family my bro pun ada gak...mmg gamatlah ms tue...

Antara menu yg ada sate ayam & daging,ns impit,kuah kacang,rendang ayam cili padi,mee grg,bihun grg,sambal sotong,lontong,kuih muih,tembikai & air mangga...inilah first time dia wat open besar2an sekali dgn kenduri...hehehe...

Bukan main ramai lg saudara sebelah my dad,coz semuanya dtg...so meriah & bising bila berjumpa coz ada antaranya yg jarang aku jumpa...almaklum semua dh kahwin2....

Tp mmg bestlah coz sekali setahun br jumpa so bila dah jumpa mcm2 perkara yg nk diperbualkan....anyway pic aku x sempat nk snap coz mmg ramai..jd aku nie pun automatik jd pemalu...
hahahaha....lain kali tahun dpn kalau wat lg aku snap pic2 apa yg patut erk....
cayaaaaalah mama...

1 ulasan: