Sabtu, 13 Mac 2010

:: 18/02/2010 - Jalan2 cari pasal bersama Ain ::

Masih cite utk bulan yg lalu...hehehe...ms nie aku g round2 the world dgn member keje "Ain"...masing2 ada bw anak...hehehe...
tp ain bw anak saudara bukan anaknya coz dia single lg ler....belum berpunya...


Ms nie kita org lepak kat Jaya Jusco baru...sebenarnya ada tujuan pie sn coz nk cari novel Pergilah Air Mata tp bukan utk aku utk my friend....hehehe...besar gak Kedai Buku Popular kat situ...lebih kureng mcm Thai Kuang MP jer...tp x sangka pulak boleh terjumpa kawan sekolah lama Siti Nurwairani...rupanya dia keje kat situ...aku nie kalau dh lm x jumpa automatik jd pemalu/pendiam pulak...hahahaha...tp kalau dh selalu jumpa xleh nk diam mulut nie....itulah aku...

Pastu aku n ain bw kanak2 ribena nie pie Playground...1/2jam RM5.00 or No Limit RM 8.00...pening gak ler kat tmpt tue coz bising..yelah nm pun playground...dh penat kat situ apalagi pie isi perut jap...lapar pulak rsnya...mkn kat food court jer...first time pulak tue...so bedal jer mee grg mamak,kueh teow kantonis & nasi ayam utk anak aku...air mango & laici....

Dah kenyang perut & dh dpt apa yg nk dicari aku & ain pun beransurlah...malas nk lama2 kat sn almaklum bila bw budak2 nie leceh sikit pergerakan tue....apa2 pun nie jer pic yg sempat aku snap...so ain nanti kita kuar n lepak2 lg....cayaaaaaaalah mama....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan