Sabtu, 22 Mei 2010

09/05/2010 - Happy Mothers Day...

Ucapan nie buat semua ibu2 di muka bumi ini dan terutama sekali my mum & my mother in law yg aku sayangggggiiiiiiii....

Pic diatas : ms tue kat umah mother in law aku...ms tue xde sape yg balik kecuali yg ada luqman adik ipar aku yg paling kecik & comel...so xde wat apa sgt kecuali aku beli kek utk my mum in law...ms tue tghr hujan pulak tue jd x tahu nk beli apa menu & my mum in law bgtau dia dh masak...so just aku bw kek jer...menu yg my mum in law masak ikan masak asam,sambal daging,sup bebola ikan & sayur kacang...patutnya aku yg masak utk dia tp nie dh terbalik...xpelah yg penting aku sebagai menantu tetap sayangkan dia mcm my mum sendiri...

Utk my mum pulak keesokannya...celebrate sekali dgn birthdaynya...
hehehehe.... cayaaaaalah mama...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan