Isnin, 10 Januari 2011

AJL 25 ~ Tok Ti...


AJL 25.....walaupun penat balik dr picnic bersama Geng H2...tp aku still duduk mengadap tv coz nk tgk AJL...bertambah terang mata nie krn Tok Ti ada wat performance..so tungggguuuuuu...

Dlm ms yg sm nk tahu gak sape yg menang..hajat dihati nk Faizal Tahir tp dia just menang persembahan terbaikkkkkkkkkkk jer....huhuhuhu...bosan betul yg dapat RM35,000 tueeeee....TOLONG INGATKAN AKU...tp aku xnk ingat langsung sape yg menang...hahaha...boleh mcm tue...boleh blahhhhhh....

Antara yg bertanding yg paling aku memberi tumpuan...of course Faizal Tahir ( Hanyut & Selamat Malam ), Shahir ( KDP ), Stacy ( Jahat )...kata org x berkelip ler mt nie..hahaha..

AJL 25 bg aku hanya biasa2 jer x mencapai tahap kepuasan aku...
hahahaha...

So u allllllllls layan yer video tue..coz favourite artis i...jika ada sesiapa yg x suka ,ADE AKU KESAH...hahahaha...yg penting aku suka tgk dia & persembahannya...Go..Go..Go..Tok Ti..
cayaaaaaaalah mama...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan