Selasa, 23 Ogos 2011

~ mood RaYa ~

Assalamualaikum...dh lama x update...hehehe tiba2 post pasal mood raya...

Lg brp hari jer kita nk ucapkn selamat tinggal Ramadhan...Insyallah panjang umur tahun dpn bertemu lg...

Bila sebut jer RAYA...mesti mrk tnya persiapan mcmane? Bg aku tahun nie biasa2 jer..xdelah happening sgt..baik baju or kuih raya...beli apa yg patut jer mengikut keperluan bukan kehendak..eceh2...hehehe...

Kuih raya aku dh settle..ada yg mmg sodap,ada yg kureng sedap...ada jugak yg 1 jenis rasa gulaaaaaaaaaaaaaa jer,santan entah mane duduknya...tp xpe tahun dpn jgn oder lg dgn penjual tu...hehehehe

Baju raya tahun nie aku tempah sepasang jer tema tunggu raya pertama nnti aku upload pic..hehehe...my sis lie kn aku sehelai jubah warna coklat...so tu pun leh wat ry jugak...hehehe... tudung & kasut dh lm beli ...cuma hgbag jer belum lie lg...sempat ke x nk cr nie...
My hubby biasa2 jer...tahun nie dia kureng beli..utk anak bujang i pulak..dh selamat beli baju, jeans..baju melayu acik niena dia yg jahitkn...pun dh siap jugak...cuma nk cr kasut or crocs jer...my sis pun ada belikn dia baju & jeans...so x payah nk membazir beli byk2...raya pun aku nie kureng berjalan sikit...hehehe...tp x tahu pulak kalau tahun nie rajin...hahahaha....

Lg beberapa hari jer rumah my mum nie akan meriah giler...semua adik beradik balik...x sabar nk jumpa anak2 buah yg hensom & cantik2 belaka....hehehehe

Raya tahun nie seminggu aku ct...seronoknyaaaa...hubby pun sm...so leh spend time dgn anak bujangku yg comel loteh tuee....

Oklah dh x tahu nk leter apa kat sini...insyallah sedaya upaya akan aku update blog nie....cayaaaaalah mama...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan