Isnin, 12 Disember 2011

~ 17 tahun ~


Apa kaitan tajuk & pic nie erk?? hehehe...sebenarnya nk story psl pic nie..

Sebelum story u all tahu apa tu FB (Facebook/Muka Buku) ?? hehehe.. Disitu ler aku bertemu kembali setelah 17 tahun masing2 menyepikn diri tanpa khabar berita ( Cewah )
...hahahaha...

Last jumpa ms aku Form 1..so betapa lamanya x jumpa..17tahun tau...huhuhuhu...nie zaman2 aku dulu ada ler kakak angkat,adik angkat..mujur sekolah aku xde abg angkat...hahahaha...so pic diatas tue dulu kakak angkat aku...so di FB kita org jumpa semula..x sangka kn..bagus jugak ada FB nie boleh jumpa rakan2 lama...

Sis Linda nie skrg keje kat KL...so kg masih di melaka...pic tu ms majlis kahwin adik dia bulan Jun yg lalu...( alamak baru nak update erk )...ms tu ler br aku jumpa dia..dia masih kenal aku lg...x sangkakn..maknanya xde byk perubahan ler aku nie walaupun dh beranak 1...hahahaha...Sis Linda skrg dh ada 2 cahayamata..

Alhamdulillah kedatangan aku sekeluarga disambut baik oleh Sis Linda..Tq sis coz x lupa jemput ita bagi memeriahkan majlis adik akak...oklah otak jem , xleh nk story dh...hahahaha...cayaaaaalah mama...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan