Jumaat, 21 Disember 2012

Syawal 2012


P/S : Sorry pic sy x tersusun betul...janji sy share...hihihihi













Holiday - Kuantan & Terengganu ( 15/09/2012 - 17/09/2012 )










Komen : sgt berpuas hati cuti2 mlysia yg last minute nie...hehehe..asalnya nak berkunjung ke rumah kakak..so kata org sambil menyelam minum air...so jalan2 masuk Kemaman Terengganu...menjamu selera menu2 org Pantai Timur...tp pic makan tengahari dekat Cherating jer xde..tp lauk sotong dia mmg SEDAPPPPPPPPP....hihihihihi......

New Family 2012


Muhamad Alif Ziqri


Nur Iman Qaiyisah

Khamis, 20 September 2012

Rindu semakin membara....

Perghhhhhh tajuk bahaya...nak wat mcmane dh lama x update blog...rindu sgt2...xde masa aku nak update rutinku disini..Insyallah ada masa nnti aku akan upload pic2 terkini & rutinku...Tungguuuuuuuuuuu...

Ahad, 1 Julai 2012

Masterchef Selebriti Malaysia 2012



Banyak2 episode, episode 21 ... yg paling wat aku tersenyum2,berbunga riang di hatiku...hahahaha....

layan aje

sorry lama x update...busy sgt...coz dpt anak buah baru,kenduri kendara,pindah ofis & dgn kerja yg bertimbun....hahahahahaha......

Rabu, 9 Mei 2012

~ Kebosanan Melanda ~


Kata-kata yg bermakna.....


Tenang vs Dingin

Walaupun luarannya nampak tenang tetapi didlm hati sukar diketahui.........

HMMMMMMMMM


Maaf...banyak yg tertinggal untuk dikongsikan bersama...bukan xde masa...cuma x tahu apa nak diceritakan or diluahkan....mood semakin hari semakin menghilang...



Khamis, 12 Januari 2012

Tahun Baru semua baru...

Selamat Datang Tahun 2012...Selamat Tinggal 2011...byk memory yg indah , yg pahit ..bak kata org onak duri semua ku lalui...hahahahahaha...

Alhamdulillah tahun baru , kehidupan dalam keluarga pun byk berubah dari sudut masa,keadaan...coz anak kesayanganku dh ke alam baru...Alam persekolahan Darjah 1...Alhamdulillah setakat nie hidayat ok jer..xde hal punya nak bangun pg kul 6...
hehehe...3hari mamanya ct sbb nk fokus n ajar hidayat ms rehat...seronok gak uruskn anak sekolah nie tp tanggungjawab aku xleh dielakkan iaitu keje..almaklum makan gaji...hehehe

Minggu ke2 nie alhamdulillah atoknya yg pie wat lawatan terhormat ms rehat...aduhhhhhai nnti dpt gelaran lak Atokdom..mcm Papadom pulak...hahahahaha...nak halang x sampai hati,atok sayang sgt cucunya cuma aku ingat2kn jer jgn manjakan sgt,biar belajar berdikari...aku share sikit pic2 hidayat kat sekolah...

 ~Masa Orientasi 30/12/2011~

~Rehat hr pertama~

 ~4geng yg kena rehat bersama~

~mcm kembarkn~

Ini ajer yg sempat nk share..kalau nk ada banyak lg tp nie curi2 update blog tau...hahahaha...oklah mama cayaaaaaaaaaalah cau dulu...

Isnin, 12 Disember 2011

~ 13 tahun ~

Anyway nk kongsi cite sikit nie...nie kwn ms zaman sekolah dulu...tp dh 13 tahun x jumpa..last ms Form 5..

Kat sini aku nk puji sekali lg...tq ler pd MukaBuku...hahahaha FB coz temukn kembali kwn2ku...tp yg paling x sangka walaupun berlainan kelas dia x sombong tau walaupun dh lm x jumpa & skrg menuntut ilmu di New Zealand...

Alhamdulillah aku hadirkn diri ke Majlis Raja Sehari beliau hr tu...anyway ita doakan semoga ikatan yg dibina ini kekal ke akhir hayat...Amin...wat Aziela & Suami tercinta...


Ms nie celebrate birthday kawan baik (BFF) Puan Shie & Family dan my busyuk2 hubby En.Fairul...hehehehe...almaklum birthday mrk bulan yg sm beza pun seminggu jer so memandangkn tarikh yg dipilih aku ada hal urgent yg perlu disettlekn so terpaksa ubah saat2 akhir...anyway thanks Puan Shie coz memahami...hehehe..so sambut ler sm dgn my hubby .. tp xpe Octoborion punya group jugak...

So celebrate kat D'Laman ... sini satay & western mmg sodapppppppp...smp menjilat jari... hahahaha...deco2 disini pun amat klasik...kalau nk cuba bolehlah...di D'Laman Selera , Taman Klebang...

So masing2 dh meningkat umur...xde ler agenda tiup2 lilin tau...just makan sehingga kenyang...hehehe...yg penting HAPPYYYYYYYYYY.....

~Family Puan Shie~
~Bihun Italy~

 ~ Satay D'Laman ~

 ~ Chicken Grilled ~

 ~ Jus Buah ~

 ~ Char Kueh Teow ~

 ~ Mee Basah ~

My Beloved Family...Busyuk2..

~ 17 tahun ~


Apa kaitan tajuk & pic nie erk?? hehehe...sebenarnya nk story psl pic nie..

Sebelum story u all tahu apa tu FB (Facebook/Muka Buku) ?? hehehe.. Disitu ler aku bertemu kembali setelah 17 tahun masing2 menyepikn diri tanpa khabar berita ( Cewah )
...hahahaha...

Last jumpa ms aku Form 1..so betapa lamanya x jumpa..17tahun tau...huhuhuhu...nie zaman2 aku dulu ada ler kakak angkat,adik angkat..mujur sekolah aku xde abg angkat...hahahaha...so pic diatas tue dulu kakak angkat aku...so di FB kita org jumpa semula..x sangka kn..bagus jugak ada FB nie boleh jumpa rakan2 lama...

Sis Linda nie skrg keje kat KL...so kg masih di melaka...pic tu ms majlis kahwin adik dia bulan Jun yg lalu...( alamak baru nak update erk )...ms tu ler br aku jumpa dia..dia masih kenal aku lg...x sangkakn..maknanya xde byk perubahan ler aku nie walaupun dh beranak 1...hahahaha...Sis Linda skrg dh ada 2 cahayamata..

Alhamdulillah kedatangan aku sekeluarga disambut baik oleh Sis Linda..Tq sis coz x lupa jemput ita bagi memeriahkan majlis adik akak...oklah otak jem , xleh nk story dh...hahahaha...cayaaaaalah mama...

Ahad, 11 Disember 2011

Update...update...

Kemalasan terserlah.......hahahaha...sorry wat semua teman blogger..coz aku mcm malas nk update...tp byk benda aku nk kongsi bersama...aduhaiiiiiiiiiiiiiiiii.....

Agaknya aku nk mulakan dr mane dulu erk...nk edit pic pun aku malas...so aku akan update segalanya setelah aku kumpul kembali semangat RAJIN aku...hahahaha..aku tahu ramai rindukn aku disini...kuang..kuang..kuang...

Nak update pic..org kata aku giler nnti xde cite tup2 update pic jer..tp ada aku kisah..sbb ramai rindu nk tgk aku...hehehehe...nie antara latest punya pic ok....


Alamak pic nie pulak i update..tp xpe..nnti i nk story mory psl cover di blkg i tu...hahahaha...oklah i gerak dulu...cayaaaaaaaaalah mama...

Jumaat, 11 November 2011

27/09/2011 - My Birthday

Hehehe...story nie x ler lm sgt...just nk share jer...ms nie my best friend (BFF)-Puan Shie & family belanja aku & family makan ikan bakar di Medan Ikan Bakar Hj Musa...aku pernah mkn kat situ so mmg happylh sbb sedapppp...hehehehe...kali nie xde tiup2 lilin or potong kek...hahahahaha...tp masih dpt present lg dr kwn2 & geng2 FB yg wish birthday aku...happyyyyyyyy sgt sbb umur meningkat...hahahahaha...




Khamis, 10 November 2011

nak share .. suka2 utk peringatan sendiri jugak...


Sabtu, 15 Oktober 2011

just nak share....walaupun peringatan utk aku jugak...hahahahaha.......


Jumaat, 14 Oktober 2011

~ share ~

just nk share...dlm ms yg sm utk aku jugak...hahahaha....


Isnin, 10 Oktober 2011

~ 05/06/2011 - Majlis Kahwin Ecah H2 ~


Nie lm aku simpan...hehehe...korang mesti pelik...sbb berbulan2 nie br timbul...hahahaha...nie kat Port Klang..majlis kahwin geng kelab my hubby "Huruhara.com@H2"....nie last minute punya keputusan nk pie..sbb hati melonjak riang nk meraikn majlis Ecah & Suami....