Ahad, 26 April 2009

Tak tahu apa nak cite....layan je lh..

Biasalah hari sabtu lik umah mentua aku, lg pun adik ipar aku(nina) ct 2minggu..dia study kat UIA...bila jumpa dia mmg seronok coz byk perkara yg kami suka bualkan...mlm aku tgk konsert AF7 lh..itukan minat aku xboleh nk ubah walaupun dh jd mak budak..hahaha...tp aku benggang coz Aril tersingkir mlm tu..nk wt mcmane mgkin dh xde rezeki AWOK..hrp2 rezeki AWOK melimpah ruah diluar nnti...bosanlah diari lepas nie..sapelh juara musim ke 7 nie...aku pun xtau nk target sape..biarlah yg menang mrk bkn aku..aku sekadar mendengar n menengok jer...HUAHUAHUA..Td aku gie majlis kahwin anak buah suami kwn aku..dh dpt undangan kenalh pie...anak bujang aku biasalah mmg suka pie org kahwin sbb dia suka mkn ns minyak...agaknya ms mengandungkan dia dulu aku suka mkn kot..dh lupa lh...4tahun berlalu...hehehe..menu td sodap tau coz ada kari kambing...menyelerakan...hehehe...acar buah,acar timun,ayam msk merah,kurma daging merah,daging tetel,kari kambing,paceri mangga....ermm....penat pulak cite psl mkn...xpe lh apa2 pun aku relakslah sikit hr nie...esok keje...penatnya...tp nk wat mcmane nk cr rezeki utk family aku jugak...hehehe..k lh wok caucincau....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan