Rabu, 22 April 2009

Tingat ar masa dulu2 kala..zaman sekolah..

Aku mula mengimbas kembali zaman sekolah aku dulu...tp yg membuatkan aku tingat sgt nie semua gara2 rancangan yg aku minati AF lh.. hehehe..minggu nie lagu bonus perempuan Untukmu
( Feminin )...aku mmg minat dgn group nie dr dulu lg tp syg dh berpecah...aku ingat lg ms sekolah rendah xsilap ms tu darjah 5 ke 6..aku wt persembahan tarian utk lagu nie beb...aduh bila tingat rs kelakar pun ada WOK...hahahaha...yg pasti ms tu mmg enjoy lh coz aku ketua...ms aku form 3 aku dpt tahu group yg aku minati nie datang wt show kat MP so aku pie dgn member2 aku...xsangka dpt jumpa As,Watie,Deqnor&Yatie...ms tu mmg happy giler ar..mujur xgiler kalau x duk tampoi aku..hahaha..aku cite dgn hubby smlm,ada ke dia gelakkan aku...yelah xsangka dpt bini yg fanatik dunia hiburan...hehehe...apa2 pun wok zaman sekolah adalah sweet memories utk aku...rindu dgn kwn2 sekolah rendah&menengah...oklh wok nnti aku cite lg..caucincau...

2 ulasan:

  1. hahahahahha...aku pun masih ingat moment tu beb!!moment ko buat show lagu Feminin nie..asal rehat time je..korang practise..
    siap tutup2 pintu dewan & kelas lagik...hahahahha..what a sweet memory!

    BalasPadam
  2. hahahaha..mmg kelakar..alah zaman budak2 mcm tu lh...

    BalasPadam