Selasa, 23 Jun 2009

BerPuaSa haRi Ke2.....

Hari nie merupakan hari ke2 aku ganti puasa...tp lepas nie aku pikir xnk lah upload apa menu aku buka...nnti byk pulak menu kat dlm blog nie...bosan pulak yg selalu ikuti blog aku nie...nnti ada pulak yg kata dh mcm blog BAZAR IETA....huahuahuahuaaaaa....aku beli jer kat pasar mlm...krn aku seorg jer yg ganti puasa...so berbuka pun seorg2...tp bab popia tidaklah aku mkn seorg...tgk jelah brp besau..mkn 1 pun kenyang tau...so layanlah menu aku kat bwh nie......layaaaaaaannnnnnnnnn.....

Borong durian...hehehe..selonggok RM5.00...lelong2...my mum borong kat pasar malam...sampai 2karung besau...tgk jelah pic kat bwh nie..yg lambak lain dlm karung lain...hehehehe...aku xbrp mkn sgt...setakat 3,4 ulas boleh ar....byk2 nie aku muak....tp yg pasti uncle durian nie mmg bagus dia berniaga coz semua isi durian dia jual elok & manis...durian kg mmg lah sodap....hidayat lg lah x mkn,bau pun dia boleh muntah...hehehe...yg pasti my mum suka beli coz nnti dia boleh perap wat tempoyak..itu mmg aku suka...so nikmati yer tp xleh mkn...hehehe...layaaaannnnnnn....
p/s : aku mmg suka wat org terliur...hehehe

2 ulasan:

  1. Bazar ieta....? Cam pernah dgr jer idea tu..hehehe.
    Popia tu tak menahan....sodap ker..?

    BalasPadam
  2. popia tu mmg sodap...tgk ar besaunya...hahahaha

    BalasPadam