Khamis, 25 Jun 2009

Puasa Hari Ke4....

Hari ini aku masih berpuasa lagi...kiranya sudah 4hr aku mengantikan puasa yg tercicir Ramadhan yg lepas...Insyallah isnin depan kalau xde aral melintang aku berpuasa lagi....Bulan Rejab bagus utk sesiapa yg ingin berpuasa..banyak pahalanya...hehehe...aku nk berkongsi menu berbuka puasa aku td...selera aku mmglah sodap...coz aku yg puasa...hehehe,yg tak suka,ADE AKU KESAH...hahahaaha...yg pasti aku berbuka dgn rezeki yg halal dariNYA...part kuih jemput2 tu yg sodap...cecah dgn kuah masak asam ikan kembung...hmmmmmmmm.....so layaaaaaaaannnnnn jelah apa yg ada kat blog aku nie...kalau dh xnak layan tutup ajer...hehehehe...caucincauuuuuuu...

2 ulasan:

  1. pergghhh..siap ada pencuci mulut kali ni...
    warung ieta dah upgrade nampak...hehehe

    BalasPadam
  2. kalau main games mesti naik LEVEL kan so warung ieta pun mcm tu gak...HAHAHAHA

    BalasPadam