Ahad, 24 Januari 2010

:: Ahad ::

Hari nie hr off day aku...byk ms bersama family tercinta...pg seperti biasa aku wat rutin seharian antaranya kemas umah,basuh baju,wat brkfast & msk mkn tghr...hubby biasalah kena kerja...huhuhu...tp xlama dlm 3,4jam jer....

Tapi hr nie special sikit coz my mum dh siap wat breakfast nasi lemak & nescafe tarik...perghhhhhh mmg sodapppppp....bila dh settle semua keje...aku mula ar jenguk2 FB jap pastu aku dpt tgk ulangan AC?....ada 3jejaka idaman malaya...Fahrin Ahmad(mmg minat giler dgn dia,walaupun berbagai2 gosip skrg yg timbul terutama kisah putus cintanya), Remy Ishak (bertambah minat sejak pegang watak adam-Nur Kasih) & Jehan Miskin (minat jugak tp tgk lakonan yg dia bw- Awan Dania 2)...x pasti episod minggu bila AC tp yg pasti aku dpt tgk gak...hahahaha...

Petang kitaorg gi Tesco utk beli keperluan hidayat ke sekolah....dah shopping apa yg patut,bw hidayat gi playground yg ada kat dlm tesco tue...terhiburlah dia...sempat mkn aiskrim tau...dah penat melayan kat situ sambung pulak pie Pantai Puteri...kali nie neneknya ikut...so papa layan anaknya,mamanya jalan2 cari mkn kat pasar mlm Pantai Puteri dgn neneknya....hehehe...yg pasti dpt beli putu bambu kat mck yg biasa aku beli...sedapppppnyaaaaaaa.....

Area 6.45ptg br kita org gerak balik umah...coz nk msk utk mkn mlm...simple jer msk hr nie iaitu mee sup...coz cucunya minat sgt mkn mee sup....hahahaha....oklah nie jer pic yg sempat aku snap...cayaaaaaaaaalah mama....

1 ulasan: