Jumaat, 1 Januari 2010

:: coretan pertama utk tahun 2010 ::

Bermulalah 01/01/2010 – Hari nie aku x keje yelah semua sedia maklum hari nie merupakan Tahun Baru so Public Holiday…smlm bos aku bg cuti terus smp ahad so isnin baru mula keje…siap dia pesan isnin kena keje kuat coz dah masuk tahun 2010…x leh main2 lg dlm bekerja…hehehe…kelakar…kelakar…


Anak aku kureng sihat sikit…demam…cian dia…tiba2 jer demam,agaknya susah hati kot nk masuk sekolah tadika hari selasa nanti…hehehe,dah biasa duduk dgn nenek bila kena sekolah nie perubahannya berbeza…almaklum budak2…


Hubby aku PH pun keje…nak wat mcmane terpaksa…sabar jelah…tp kira OT oklah…bukan lama 3,4jam jer…tghr aku bw anak aku pie klinik ambil ubat demam & jumpa Cik June sekali…lama dah x lepak dgn budak2 klinik…dulu dekat hari2 nmpk muka skrg dah jauh…huhuhuhu…


Petang aku g umah mertua coz anta ubat utk adik ipar aku …dia jatuh motor,tayar meletop mujur xde apa2…risau gak…lg 2minggu sunyilah umah mak mertua aku c lokman xde coz dia dpt sambung belajar selama setahun utk ambil diploma…xpelah selagi minat dia ada utk menyambung pelajaran teruskan…akak sentiasa beri sokongan…


Boring gak cuti nie coz x tahu nk g mane lg…yelah hubby still kena keje & hidayat pulak kureng sihat so aku????…layan FB,layan blog member2,baca novel,tgk tv…hish2 entah apa lg yg patut & x patut aku wat….hahahaha…kekurangan idea sebenarnya….


Oh ya…hari nie merupakan harijadi anak buah aku Nur Hanisa Zulaikha yg ke 5tahun…semoga panjang umur,murah rezeki,happy selalu & menjadi seorg anak yg solehah...


Oklah nie jer xtvti aku utk hari pertama pd tahun 2010 ini…cayaaaaalah mama…

3 ulasan:

  1. assalammualaikum ieta

    oh... hidayat demam?
    kasihannya.
    moga dia cepat sembuh.

    BalasPadam
  2. wslm...mekacih kak...nie pun dah kureng sikit..baru nk mkn...maybe tekak dia x brp sedap agaknya..

    BalasPadam
  3. Salam Maal Hijrah & Selamat Tahun Baru. Sudikan ke blog Kak G utk menerima cenderahati Maya sempena tahun baru ni. Harap2 suka ... terima kasih.

    BalasPadam