Isnin, 18 Mei 2009

Aktiviti Ahad...semalam..

Pagi ahad aku cuma tinggal umah dgn anak bujang aku jer,hubby aku ada on call...so aku mcm biasa lah duk mengemas rumah...dah siap masak utk mkn tghr hubby aku lik...so bila duk pikir mane nak pie..kita org teringat nk pie beli brg mainan block untuk anak bujang aku...yg ada xcukup so pie lah beli utk tambah lagi..biar dia belajar utk mereka cipta dan perkembangan otak dia supaya menjadi seorg yg kreatif..asyik dok tgk kartun jer,bukan bgus sgt pun...skrg nie dah ada 2 beg block nie..so kitaorg gi tesco dekat sikit pastu sempat gak aku singah beli air nescafe ais kat Kluang Station..coz aku mmg suka nescafe ais kt situ...mcm ketagih..hahaha...dh round jap kt tesco terus g umah mentua aku dok lepak kat sn pulak...so layan ar pic2 kt bwh...caucincau.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan