Sabtu, 9 Mei 2009

Apa Nak Cite....MeNaKutKan...

Hr nie aku busy..dtg ofis jer kena dok kemas...migrain skjap...akhirnya selamat gak aku berkemas...lega sikit...kang nk masak lauk utk atok hubby aku...mak & ayah mertua aku gi jln2 di kelantan..so hubby aku dok jg atok kt bandar hilir...aku x tido sn coz anak bujang aku kn kena chicken pox..mlm nie ada konsert AF n AFMASUK....hehehe..i'm yours...eh lupa nk cite...td aku gi kedai,tgh syok2 bw kete nk cr parking..aku nmpk ada seorg mamat nie kuar dr kedai HP berlari menuju ke motor,pastu tauke kedai n pekerjanya mengejar mamat td tu..dlm hati aku kt nie mesti mencuri HP..hajat dihati ingat nk jd HEROIN..sbb aku mmg boleh blok jln budak motor tu tp confirm budak tu akan hentak kete aku n dia melambung...tp aku pikir2 balik kang kete aku yg kemek,sape nk byr...aku pun park kete n tnya pd bini tauke HP tu..rupanya budak tu kt nk beli HP dlm dia loghat2 memilih n membelek dia lari terus dgn Hp tu...x tau malu dh ler mencuri pastu budak melayu pulak tu...apalah nk jd zaman skrg nie...DUNIA..DUNIA..hmmmm...oklah dh penat bercite aku nk dok bc novel dulu...nnti free aku layannnnnnnnnnnn lg...caucincau...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan