Ahad, 3 Mei 2009

Cerita citeku.....

Cuti 3hr nie aku xrelaks sgt lh...coz aku byk keje yg perlu diselesaikan...jumaat dgn sabtu aku kat umah mentua lepak n mkn2 dgn family hubby aku...mlm mcm biasa aku tgk Konsert Af lh...cian gak pd Isma coz dh xde geng perempuan tp nk wt mcmane dh ditetapkan oleh pihak astro undian terendah akan tersingkir..tp mlm tu aku suka tgk performance isma & hafiz...xsangka pulak ada AFMASUK tahun nie...sapelah yg dpt peluang nie kan....ADAKAH AWOKKKKK....????????? hehehe...hr nie aku mmg byk keje n letih otak n badan aku...coz aku dok wat keje ofis jer...kwn ofis aku xbrp sihat so kena tahan wad...jd keje aku kena wat sorg..aku doakan dia cepat sembuh n selamat semuanya..cepat2 naik keje...br best ada geng nk wt keje utk bulan baru...k lh...mata aku pun dh xlarat so aku nk beradu...caucincau....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan