Sabtu, 8 Ogos 2009

::30/07/2009 - Xtvti My Hubby::

Panas...panas...aku lagi panas kerna aku muncul kembali...

Firstly aku nk say sorry kat my hubby coz lmbt cikit update xtvti dia ms g Port Klang hr tu...hehehe...terlupalah sayang...byk sgt perkara yg perlu dilakukan dlm bulan ogos nie...hehehe,busy mcm Ketua Polis Negara pulak aku nie...hahaha...my hubby g sn coz member H2.com wat celebrate birthday utk 4ahli mrk....
Airun,Anna,Ecah & Dg...mrk celebrate kat Mache Restoran,
The Curve Damansara..lgpun hubby Airun bertugas di situ sbgai Chef...

Tp utk makluman semua aku jer yg x dpt join..hukhukhuk...xpe2 aku sabar menanti pd bulan Okt akan dtg...hehehe...rindu kat u all member H2...eh lari dr topik pulak...hahaha...after mrk dh mkn2 smp kenyang,posing2 maut kat Mache tu...mrk pun g layan boling kat area tu jugak...dgr cite wardah byk scorr..
bagus3..hidup wanita..!!

So aku pun xtahu nk cite apa lg coz otak aku dh buntu nie...ini ajer pic2 yg sempat aku edit.. nnti aku akan edit lg di
Blog Huruhara2.com..cayaaaaaaaaalah mama...


**ptg nie nk g jumpa my sis...yahoooooo...

1 ulasan: