Ahad, 30 Ogos 2009

:: Shopping Baju Raya ::

Panas...panas...aku lagi panas kerna aku muncul kembali....

Dah lm x update blog...rindu rsnya...bukan apa skrg terlalu busy dgn Farm kat FB...hehehe...

Hari nie mmg penat sgt sbb kul 10.30pg aku dh pie JJ...tp aku ingat x ramai org lg coz waktu pg, shopping pun br buka..rupanya sangkaan aku meleset sm sekali...jln jam giler kat sana...sbb itulah aku x suka pegi JJ,tp nie kan nk raya so my hubby nk cr bj utk my son so kenalah pie...lg pun kualiti baju kat JJ baik utk kulit sensitif mcm anak aku...aku suka gelarkan kulit mahal...hehehe...

Punyalah ramai org kat sn...mabuk aku nk memilih baju...berserabut kepala otak aku...so aku terus menuju ke bahagian bj kanak2...ada SALE tue beb...so apalagi aku dok pilih jer lah baju2 utk my son...dh habis pilih pas pd hubby utk beratur bayar,aku malas nk beratur coz ramai sangat kat kaunter bayar...dh mcm KERETAPI...aku asyik dok tgk gelagat org jer..mcm2 peel yg ada...

Dah selamat bayar baju2 & seluar2 my son..aku gi bhgn ladies...beli yg tutttttttttt....hehehe...pun beratur panjang gak...letih giler kaki aku....dh selamat semuanya kitaorg pun beransur dr JJ....tahun dpn aku dtg lg...eh,lupa pulak lepas raya JJ dh dekat gak dgn area umah aku...kiranya 8min jer...so bolehlah selalu pegi...huahuahua...

Pastu gi cari baju melayu utk my son pulak..hahaha..,bak kata my hubby "xnk pie tmpt yg serabut sgt kalau boleh cr kedai yg x ramai sgt org" so dlm kepala otak aku dh terpikir kedai Kak Aisyah kat Ayer Molek...kat tmpt biasa aku pie borong baju kurung...so aku tnya member aku kat situ ada gak jual pasar ramadhan ke?member aku kt ada tp kalau pie awal org x berniaga lg so aku terus pie...sebelum smp tema my hubby warna lain bila dh sampai jd warna lain...hahahaha...tema apa tahun nie??nantikan post aku di Blog pd Hari Raya Pertama...

Tp sempat gak aku beli juadah berbuka kat pasar ramadhan Ayer Molek...hehehe...Aku pun dh letih lepas nie nk pie anta menu berbuka kat jiran lama aku....so pd yg membaca coretan aku nie,mekacih byk2...
cayaaaaaaaaalah mama...

8 ulasan:

  1. hu.penat gak berhimpit.tapi kadangkadnag besT?ngaa.shopping.baju raya.nanana.

    BalasPadam
  2. tak kira pagi, petang sampai malam....ader je org...hampir tertanggal kaki nie..hehehe...anak punya pasal..sabar je lah...huahuahua..

    BalasPadam
  3. owhh ieta berada di Seberang Perai ker??

    BalasPadam
  4. wahhh....dah beli dah baju rayer...mamanye takkan belu tuttt ajer..hehehehehhehe

    BalasPadam
  5. jendelahatiku : xlah ieta org mlk lah...
    cmba : mamanya pun dh selamat hubby beli cuma kena tunggu post di Blog jer nnti hari raya pertama..hehehe...

    BalasPadam
  6. thanz kak ieta being my follower... nice story kak ieta

    BalasPadam
  7. aiii sonyap ajer nih..hehe..bermalam kat FB keww..hehe..

    BalasPadam
  8. jendelahatiku : hehehe,entahlah kak bilalah ieta nk update blog nie..hukhukhuk...

    BalasPadam