Khamis, 31 Disember 2009

05/12/2009 - Majlis Pertunangan Adik Iparku

Majlis Pertunangan adik iparku Nur Affendy dgn pilihan hatinya Siti Nurfajar...Alhamdulillah semuanya selamat dan selesai peringkat pertama...hehehe....ikatan selama setahun sebelum majlis akad nikah dilangsungkan...aku sebagai kakak ipar sulung mendoakan kebahagian mrk berdua dan tabah menghadapi dugaan pahit manis sepanjang ikatan pertunangan ini...aku dh ada biras..hehehe...

Ini jer pic2 yg sempat aku snap masa majlis kat wangsa maju umah pihak perempuan.... cayaaaalah mama....eh slh cayaaaalah kak long ( pangkat aku dlm family mertua aku)

- sama cantik sama padan -

- adat peminangan -

- my mother in law dapat menantu baru -

- aku bersama biras & adik iparku yg paling comel niena -

- my mother in law dgn besan barunya & aku,hidayat & niena -

- hantaran dr pihak lelaki utk perempuan -

- hantaran dr pihak perempuan utk lelaki -

- menjamu selera -

- sebelum pulang sempat lg bergambar -

1 ulasan: