Ahad, 28 Mac 2010

Majlis Perkahwinan - 13/03/2010

First aku nk wish pada my friend yg selamat melangsungkan majlis perkahwinan mrk pd cuti sekolah yg lalu...

Umah pertama yg aku pie dulu kat Air Keroh Height ( dlm pic tue kotak biru ) pengantin perempuannya Fara Deyla...pic tue aku copy kat FB coz ms pie tue dia dok bersiap x sempat nk ambil gmbr...hehehehe...

Umah kedua kat Kg.Londang,Masjid Tanah..( dlm pic tue kotak warna merah yg ada pelamin sekali ) pengantin perempuannya Mas Nordiana yg lebih aku kenali dgn panggilan Nana...yg wat aku happy sgt pie umah nie coz dpt jumpa dgn Ustazah yg mengajar aku mengaji 19tahun yg lalu....x sangka ibarat jejak kasihlah sekejap...hehehe...tp ms nie aku x masuk coz segan pulak rsnya...walaupun aku kenal family nie...anyway thanks pd adik pengantin iaitu Mastura coz upload pic2 nana kat FB...so dapatlah aku tgk n copy...tq mastura...

Menu2 kat umah yg aku kunjungi mmg menarik...kenyang perut aku & hidayat...my hubby x join coz keje...my mum n my dad jer yg pie sekali...cuaca mmg panas ms hr tue...tp apa pun mmg happy coz dapat jumpa jiran2 lama aku yg dh berpindah dr tamanku...hehehehe

Ini jer pic yg aku dapat dr family pengantin...tq so muchhhhhhhhhh....cayaaaaaaalah mama...

1 ulasan: