Sabtu, 22 Mei 2010

10/05/2010 - My Mum....

Tarikh & pic di atas : merupakan hari lahir my mum yg ke 65...so aku wat sekali dgn happy mothers day...ms nie xde sape yg balik kecuali family aku & family abg ngah aku...

Dari awal pagi lg my mum dah wat pulut kuning & rendang ayam utk diberikan kpd jiran2 & besan...so my mum x tahu yg aku tempah cup cake & abg aku beli satay...celebrate pun after keje...my mum x sangka pulak yg ke65 nie anak bongsunya (aku) loghat nk raikan walaupun x jemput sape2 just family jer...xpelah yg penting my mum happy...kalau boleh kita sebagai anak apa sahaja yg dihajatinya ingin kita tunaikan...betul x??????kalau ada kata x betul tue confirm x sayang mak...hahahaha...

Oklah dah penat pulak aku celoteh so kita bersambung dilain episode dihari yg sm...hahahaha...cayaaaaaaaaaalah mama...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan