Khamis, 26 Mei 2011

~DiLeMa~

WOW..tajuk mengambarkn hati aku yg resah & gelisah...berat hati semua ada...hahahaha...

Tghr td my hubby call bgtau company dia sponsor kupon free utk Karnival Upin Ipin kat Melaka Wonderland...kupon free yg berharga RM50.00..karnival utk malam, sekali dgn konsert dr Kumpulan Padi & yg aku minati Faizal Tahir (FT)....

Yg menjadikn aku dlm dilema nie...krn karnival nie jatuh pd hari Sabtu pukul 8mlm..(28.05.2011)...aku mula terfikir konsert AF9...dh ler konsert AF9 kali ni nk umumkn IMUNITI...so lg ler aku tertunggu2...huhuhu...so my hubby suruh aku yg wat kt putus mcmane...

So bila dh penat berfikir, aku call hubby bgtau hubby pikirkn ler..walaupun hati aku berbelah bagi...Akhirnya mu hubby fikir..karnival tu mlm..tambah lg ada konsert dr Faizal Tahir so mesti ramai org..dh ler parking kete nnti kat area hutan2...dgn bw hidayat lg...so hubby kt x payah ler..lg pun hidayat dh 2x jumpa Upin Ipin...nnti lm sgt kat sn hidayat mesti merengek2 nk balik...hehehehe...

Hati aku berbunga riang..xpelah x pat tgk FT janji dpt tgk AF..so my hubby kt nnti kita ubah program bw hidayat jalan2 sambil makan Satay Kajang kat PD & bw hidayat pi Zoo coz dh janji dgn dia...so aku setuju..hahahahaha...senangnya dlm hati,dpt tgk AF lg...hahahaha..

Menantikan hari sabtu yg amat bermakna dlm hidup aku suami isteri...bak kata hidayat "rumahtangga"...hahahaha...rumah yg ada tangga...

Esok dh jumaat,cepat ms berlalu...so bermulalah cuti persekolah...
rsnya sepanjang ct nie byk program gak yg aku kena ikuti...esok jugak ada majlis tahlil kat Tadika hidayat...pg2 aku kena beli kuih muih utk hantar ke Tadika...so skrg nie ms utk aku beristirehat...cayaaaaalah mama...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan