Rabu, 18 Mei 2011

~ Novel @ Drama ~

Assalamualaikum.....wahai semua teman bloggerku....

Dh brp hr aku x update blog nie..bukan malas cuma xde masa jer...huhuhu..tp bila pikir2 balik penyakit M tu lg byk dr busy...hahahaha...

Ok kita berbalik pd tajuk asal post ini...baru2 nie ada 1 drama kat slot Akasia " Nora Elena " TV3 pukul 7mlm - 8mlm...alamak waktu maghrib nie...tgk2 jugak solat maghrib jgn lupa..

Aku nk story sikit...asal drama nie dr Novel Kasih Yang Suci
( Meen Zulaikha ) diapdatasi menjadi 1 drama bersiri...

Novel nie dh lama aku bc..salah 1 novel yg aku suka krn jalan ceritanya...dr seorg gadis remaja yg telah dirogol , cuba melupakn sejarah hitam yg dia alami..memulakan hidup br bernama Elena...bertunang dgn insan yg dia sayangi krn selama beberapa tahun dia membenci kaum Adam...nk dijadikan konflik dlm kehidupannya semula..muncul insan bernama Seth Tan iaitu abg kpd sahabat baiknya...Seth Tan jugak merupakan bos kepada tunang Elena "Shaiful Idham"..

Insan bernama Eid yg tidak tahu langsung tentang sejarah hitam yg dialami oleh Elena...sehingga 1 permainan kotor yg membuatkan Eid tahu semuanya..
Seth Tan sanggup lakukan apa shj demi rs bersalah & cintanya pd Nora Elena..apakah kesudahannya sila ler beli novel tersebut...hehehe...kalau secara on9 boleh dibeli di web..

Penatkn kongsi cerita..tp xpe sekurang2nya yg suka membaca & ikuti perkembangan novel bolehlah berkongsi cerita dgn aku...lepas nie aku akan sharekn video2 lagu drama " Nora Elena " & trailer drama tersebut...jgn lupa TONTON k...cayaaaaaaaalah mama...

5 ulasan:

  1. ... nak layan novel jugakkk. tq 4 the info.
    sukaa :)

    BalasPadam
  2. den tak layan novel tp den layan citer kt tv sbb den bz nk baca.....hahahaha

    BalasPadam
  3. bg awok..kalau ada diapdatasikan boleh ler tgk kat tv..kalau xde hampeh..xpe2 nnti awok citekn yer novel2 yg dok tersimpan tu yer kat ofis...heheheh

    BalasPadam