Khamis, 8 Oktober 2009

21/09/2009 - Fun Fair & Dinner KFC....

Sorry cite ms raya aku dh tonggang terbalik...sebenarnya aku terlupa pasal makan besar family aku...nie br aku tingat nk updatekan...hehehehe...dah mabuk mcm kat FB gak Farm & Cafe...

Raya kedua aku,my sis,my son & my niece ( elly,nora & sherah ) round2 the world kat tesco jap coz nk pie beli barang...singgah Fun Fair jap layankan kehendak my sis yg mcm budak2...aduh pening2..pastu ingat nk pie beli Mc'D tp x jadi pulak...my sis dah penat berjalan kat Fun Fair & loghat main game kat situ dgn my niece...huahuahua...

Pada mlm tue jugak my mum belanja semua mkn KFC...
anak,menantu & cucu2nya...sebenarnya plan nk pie beli Sate Kajang kat PD tp bila aku call tauke cawangan situ rupanya mrk masih bercuti lg,kempunanlah mrk semua..hehehe...aku pun pie beli KFC bukan main byk lg so kenyang giler mlm tue,mujurrrrr x gila family aku...hahahaha...ada yg hot spicy & original...mmg bestlah bila berkumpul mcm nie...anyway TQ to my mum...


Ini ajer pic yg sempat aku snap ms tue...so sorry sekali lg coz mmg aku lmbt update blog nie...i'm sorry...hehehehe...
cayaaaaalah mama...

1 ulasan:

  1. ni je sempat snap sebab nak focus makan.keke.perghh.bila ku dpat makan besar lagi.

    BalasPadam