Khamis, 8 Oktober 2009

22/09/2009 -Geng H2 datang beraya -

Buat semua teman blogger,sorry lambat update blog coz very busy dgn FB...skrg dah mula layan Cafe World...hr tue asyik kat ladang jer...bila dah maju,mula memajukan diri dalam bidang lain...hehehehe....

Pic kat atas tue ms geng Hubby aku dtg dr Port Klang...Izad & pasangan sejolinya Dg...hehehe..tgklah baju pun sedondon entah bilalah aku & my hubby nk merasa ns minyaknya..hehehe...

Mereka dtg ms raya ke3..sm sekali dgn geng aku "c nana family"...tp pic dia xde coz x sempat nk ambil...hehehe,jgn marah yer Puan Nana...ms nie aku grg mee utk mrk coz bg tau last minute kalau x aku boleh gak wat ikan bakar ke,ayam golek ke...huahuahuahua...

So x tahu nk cite apa lg coz terlalu byk nk diupdatekan...
tungguuuuuuuu..cayaaaaaaaaaaalah mama...

1 ulasan: