Khamis, 8 Oktober 2009

23/09/2009 - Beraya umah Abg Ngah -

Ms nie family aku & family my sister g beraya umah my bro...coz umah dia kat mlk gak...kalau ikut aku bila2 boleh pie tp my sis lupa pulak jln umah abgnya sendiri...boleh mcm tue...so akulah jd pemandu pelancongnya...hehehehe..

Biasanya semua berkumpul umah my mum so jarang pie umah my bro,bila kena pie semuanya x tahu jln..kelakar..lg pun pie mlm so maybe x perasan kot..sbb tue x ingat...

Sampai sn jer my sister in law hidangkan sate ayam & daging,ns impit & kauh kacang...beli jer,senang...tp kek coklat dia c nora ckp sedap aku x sempat nk merasa...hukhukhuk,kena tunggu raya tahun dpn...hahahaha...

Bila smp situ jer anak my sis "nisa" loghat nk main bunga api...coz kat tmn abg aku oklah kalau nk main bunga api or apa2 jenis mercun kalau kat taman my mum mmg xboleh...nanti org marah...eh ye ke xdelah...hahahaha....

My son nmpk sate terus melekat kat dlm umah coz favourite dia tau...nisa ajak main bunga api pun my son kt nnti dulu..hahaha...so nisa mainlah dgn anak my bro c wardah...coz wardah nie mmg suka sgt bunga api terutama mercun...

Bila my son dh selamat mkn sate br dia join main bunga api...inilah pertama kali dia main bunga api tau..coz tahun lepas dia suruh aku yg main,dia cuma tgk jer...maybe ms tue dia x berani kot atau pun dia xde geng...

Bila kaum lelaki dok leka jg anak main mercun & bunga api...yg mak2nya semua dok lepak sambil pot pet pot pet...hehehe...cukup time balik lerrrrrrrr.....

Ini aje pic yg sempat c nora snap...cayaaaaaaalah mama..

2 ulasan: