Jumaat, 8 Januari 2010

* Apa2 jer *

Dah 8 hari berlalu utk tahun 2010 nie…aku seperti biasa dgn rutin harianku baik di rumah mahu pun di pejabat…tp dah x seperti dulu…wah mcm tajuk lagu Kump.Exist pulak…dulu aku asyik dgn games2 kat FB tp skrg dah makin berkurangan…bila time kat ofis aku dah x layan lg…malas ar byk keje yg tergendala…bila aku dah balik umah br aku jenguk2 games kat FB & chek apa yg patut…itu lebih baik…..


Oh ya tentang kesihatan anakku Alhamdulillah dah sihat seperti sediakala…bermulalah alam pra-sekolah utknya pada tahun nie…kalau ikutkan selasa lepas dia dah kena hadirkan diri tetapi keadaannya yg kureng sihat ( demam campak ) so terpaksalah cuti…apa pun pendaftaran utk Pra-sekolah umur 6 tahun & darjah 1 dah selamat aku daftar so senanglah x payah wat keje last minute…semua dah settle…


Hari nie bermulalah rutin anakku di sekolah…semuanya berjalan dgn lancar…yg wat aku senang x payah aku nk cuti2…hehehe…aku hantar kat sekolah dia tenang jer…jumpa cikgu & teman2 sekolah dia…oklah tue…pandai dia menyesuaikan diri dgn teman2 baru…utk hr nie papanya yg ambil selepas nie dan seterusnya jika aku n hubby keje, atoknya lah yg ambil dia balik dr sekolah…cucu kesayangan…hehehe…selamat ke alam persekolahan…


Oklah dah x tahu nk cite apa coz dah kekurangan idea maybe bdn penat so otak pun penat jdnya…lain kali aku cite lagi erk… kali nie xde pic…coz no choice…lain kali yer..ada 1 topik yg akan aku cite…tungguuuuuuuuuu……cayaaaalah mama….

Tiada ulasan:

Catat Ulasan