Ahad, 31 Januari 2010

Sepanjang minggu nie....

Skrg nie aku sempat update blog seminggu sekali...bolehlah dr x update langsung...bukan malas cuma xde masa...hahahaha....

Rutin aku mcm biasa...wat urusan kat umah,kat tmpt keje & tmpt2 yg sepatutnya...x kira apa pun aktiviti aku tp yg pasti semua berjalan lancar...minggu nie jugak hubby aku cuti dan akan bermula bekerja di tmpt baru...so seminggu nie dialah yg melayan anak aku pie sekolah,balik sekolah...hehehe...

Tghr smlm pie lepak kat umah mertua aku coz my hubby ada keje sikit nk wat kat sn...biasalah bila semua berkumpul byk benda nk kena wat...aku mcm biasa dok borak jer dgn adik ipar aku "niena"...tp semua dh balik hr nie..coz mrk x menetap di melaka...

Oh ya lupa nk cite...aku & family Prof dh gi tgk wayang....bak kata perpatah luang ms bersama...ada ke pepatah tue erk...belasah jelah...nk tahu cite apa...Adnan Sempit...mmg best ar cite tue...gelak ketawa jdnya...mujur x pecah perut...hahahaha...
sape yg x tgk mmg rugi...coz ada gak sikit pelakon cite Rempittttttttttttt.....

Hari ahad seperti biasalah...rutin aku mengemas umah,basuh baju,masak...tp xlupa jugak FB...hahahaha...hubby aku pantau anaknya wat homework...setelah selesai aku pulak mulakan operasi tambahan homework utk hidayat dr aku sendiri (konon2 cikgulah)...
bukan apa supaya dia bertambah ilmu...cuti2 pun kena pantau semua tue...Habuan dah bg, bw main kat playground tesco & mkn aiskrim so belajar tetap belajar...hehehe...

Sebenarnya byk nk cerita tp mcm malas pulak rsnya...hehehe...
mulai esok hubby aku akan mula bertugas di company baru dgn kerja yg baru & part time yg baru...hahaha,cari duit lebih utk family jugak...aku sebagai isteri doakan semoga semuanya berjalan lancar...amin...


Oklah aku just upload pic nie jer..sape yg nk tgk...tgk ar...ADE AKU KESAH...hehehe...cayaaaaalah mama...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan