Khamis, 11 Jun 2009

08/06/2009 - Mandi Manda Wet World Air Panas Pedas...

Aku & semua family aku pie mandi manda kat WET WORLD AIR PANAS PEDAS...yg xpie cuma my mum & my dad...coz mrk penat...oh ya my hubby pun x pie coz kena kerja xboleh ct..hukhukhuk...kami xbawa apa cuma berbekalkan roti2,piza n air kotak jer...kakak ipar aku ckp xleh bw masuk mknan & minuman..tp ms dulu aku gie dgn family hubby boleh pulak..so bila smp sn aku ingat lepas rupanya x...so kalau nk mkn kena kuar tp tetap boleh msuk semula janji ada tag kat tgn...tp yg wat aku nk marah bila ada yg lepas msuk dgn mknan dr umah tau..siap mkn bihun n mee grg lg...apa lagi bila anak2 buah aku semua nk mkn so kena kuar g kat kete..ms tu aku ambil peluang utk tnya pd GUARD kat situ...nasib org tu kurang baik coz aku mrh dgn cara pengawasan mrk yg xbetul tu..PADAN MUKA...aku wat pasal so dapatlah aku bw masuk mknan & minuman ke dlm...takut gak mrk dgn aku...HAHAHAHA....nk wat peraturan tp x betul..benggong punya org...kakak2 & abg ipar aku tergelak2 tgk cr aku sound org tu...huahuahua....lg 1 aku nk cite yg paling menakutkan aku bila kak ana aku ajak naik "SLIDE POOL"...aduh ingatkan apa rupanya tinggi tu..mulanya ingat xnk teruskan tp bila my niece 'wardah' ajak gak so aku naiklah kat atas tu...smp atas Ya Allah berani ke aku...my niece loghat cepatlah busu...cepatlah busu...aku punya jantung mcm nk tercabut beb...bukan apa takut tersangkut atas pokok...hahaha...akhirnya aku lepas n selamat main slide pool tu...cukuplah xnk naik lagi serik...takutttttttttttt.....penat pulak membebel kat blog nie so layan ar pic2 kat bwh....caucincau........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan