Rabu, 24 Jun 2009

TAG dari > CMBA <

Ini first time aku layan TAG...coz cmba dh listkan nama aku utk jwb..so i sahut cabaran dia...hehehe...yg pasti aku seronok pulak dgn soalan Tag nie...layaaaaaaaaannnnn....

1. Bekas kekasih saya adalah : malas nk pikir, coz tak jadi duit pun..

2. Saya sedang mendengar : budak2 ofis bercakap

3. Mungkin saya patut : mencari masa yg terluang utk habiskan baca novel2 saya

4. Saya suka : bila dapat berkumpul 1 family

5. Sahabat – sahabat baik saya : yg jujur & ikhlas dengan saya

6. Saya tak paham : kenapa org suka putar belit cerita..

7. Saya kehilangan : jam yang paling saya sayang

8. Ramai yang kata : bila nak tambah anak lagi?hehehe

9. Makna nama saya : entahlah xpasti tapi yang pasti my mum & dad yg pilih

10. Cinta itu adalah : yang amat bermakna dlm hidup saya….i love my hubby

11. Di suatu tempat, seseorang sedang : wat bodoh jer..hehehe..

12. Saya akan cuba : jadi seorang ibu & isteri yang terbaik di dunia & di akhirat

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud : tiada akhirnya

14. Telefon bimbit saya : Nokia 6120 classic

15. Bila saya terjaga dari tidur : ucapan syukur ALHAMDULILLAH dari bibir saya

16. Saya paling meluat apabila : orang yang suka meniru atau menciplak cara kehidupan org lain...eii x berkenan

17. Pesta / Parti adalah : tempat untuk berjumpa kenalan baru

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : kucing saya tp dah tiada…hukhukhuk

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : 24tahun keatas…

20. Hari ini : aku puasa ganti lagi

21. Malam ini saya akan : layan setiap karenah anak kesayangan saya

22. Esok pula saya akan : khamis mlm jumaat…hahahaha

23. Saya betul-betul inginkan : kehidupan yang sempurna supaya hari ini dan akan datang menjadi lebih baik dari sebelumnya

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : makin hari makin berseri

25. Pusat membeli belah atau Arked permainan : pusat membeli belah..cuci mata..

26. Makanan barat atau jepun : Barat lah…jepun nk muntah..

27. Bilik yang terang atau gelap : tgk pada aktiviti yang dilakukan

28. Makanan segera adalah : tak sedap

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang : Miss u

30. Siapa yang anda mahu TAG?....Alamcahaya & sesiapa sahaja yg ikuti blog aku ini…


Tq...pada cmba rakan sekolah dari tadika tu beb yang tag aku...

2 ulasan: