Khamis, 18 Jun 2009

Entah Apa2 Jer....

Sebenarnya sepanjang minggu nie aku xtau nk update apa kat blog nie dh ilang idea...hehehe...anyway aku still mcm biasa...siang aku gi kerja after 8jam aku lik umah menjalankan tugas aku sebagai isteri n mama kepada family aku...

Minggu nie sebenarnya keje aku byk tp xtau nk wat yg mane dulu....so belasah jelah yg mane2 janji siap...betul x...huahuahuahuahuaaaaaaa.....adakalanya mood aku nie mcm x betul sgt..bila rajin terlampau rajinlah pulak...kalau mls terlampau mlaslah pulak.....hehehe...bos jgn mrh yer....

Hr selasa aku g mkn buah durian berdekatan dgn pejabat aku...DURIAN TEMBAGA..sodapppppppnyaaaaaaaa....aku gi mkn dgn imah...siap beli manggis n laici lagi...sampai ofis dh pening...hehehe...tp yg pasti mmglah sodap mkn durian..so xde pic yg aku nk upload kan..layanlahhhhhhh pic durian nie.....caucincauuuuuuuuu...

p/s : meleleh air liur lap sendiri......

4 ulasan:

  1. mkn durian ni kalau dicamprkn dgn nasi dan juga santan..pergghh..mak mertua lalu pun tak heran..hahahaha

    BalasPadam
  2. sobab den xmkn mcm tu lah den x reti...huahuahuahuaaaaaa.........

    BalasPadam
  3. ko selalu membikin aku terliuq dgn makanan2 yg ko paparkan....balik melaka nk carik durian arr..mkn ramey2 sodapppppp

    BalasPadam
  4. sorrylah mama_mia...cik ieta sajer jer nk wat mama_mia terliuq...hehehehe..cr jgn x cr....

    BalasPadam