Ahad, 14 Jun 2009

12/06/2009-Gotong Royong Klinik..Renovation..

Hari Jumaat lepas...klinik tmpt aku mencari rezeki tutup coz ada renovation...semua staff klinik termasuk staff ofis sekali kena wat gotong royong...almaklumlah kalau klinik bersih cantik kita pun sebagai staff selesa utk bekerja...Majikan aku Dr.Lokman jd pemerhati sewaktu kami semua sibuk mengemas...ms nie yg xde cuma 3 org jer..kak shi,ecah n pengantin baru kita nora...yg lain semua ada...

Yang bestnya Dr.Lokman aku nie sentiasa prihatin dgn staff dia...terutama bab2 mkn...Lunch menjamu selera NASI AYAM BONDA...Dinner pulak NASI BERIANI GAM & PIZZA HUT...ms ptg tu semua dpt Coklat Cadbury & Air Tin apa2 perisalah antaranya COKE & OREN FN,nescafe ais,milo ais,air mata kucing...yg pasti mmg best bila berkumpul semua tambah2 lagi Dr.Lokman yg jenis suka bergurau n gelak tawa dgn staff...bukan senang nk berkumpul mcm nie almaklumlah staff klinik ada 3 shif so kadang2 dpt jumpa kdg2 x...aku kan kerja ofis hour..tp hr jumaat tu aku lik lambat OT lah...hehehe,aku stayback smp pukul 9.30mlm...aduh penat giler...

Hari sabtu aku & imah kemas ofis...apa yg xpatut aku buang jer...coz aku bukan boleh tgk benda2 berserabut nie...hehehe...tp yg pasti imah ada lg mudah coz dia tahu mane nk susun2 brg klinik...hehehe,TQ imah...anyway TQ semua staff klinik..kak adik,kak eija,idah,ain,ayu,mira,adah,izan & my best friend JUNE...kalau jumpa aku mesti nak ketawa & ada jer benda nk dibualkan...hehehehe..TQ pd MAJIKAN KESAYANGAN aku...coz belanja kitaorg mkn n melayani setiap karenah staff2 yg ada dan semoga Dr.Lokman dimurahkan rezeki & sihat selalu..aku harap Klinik ini & semua staff akan lebih maju kehadapan walaupun berbagai rintangan yg mendatang dan semoga ia diberkati oleh-NYA...Amin...so layan lah pic2 dibawah coz itu pun ms belum settle lagi aku dh ambil...nnti next blog aku ambil pic yg dah siap kemas n clear..caucincau...
nie ms pg hr jumaat sebelum mulanya gotong royong...hehehe...cantik x..penat aku pose...jurugambar aku IMAH...hehehehe,TQ imah..

2 ulasan:

  1. hahahahaaa...kak ieta cam kenal jer dak specky 2.....mne pic dr lokman....org nak tgk pic dia walopn dia jd pemerhati time tu....org pn doakan klinik kite tue maju n trus maju jer...doakan dr selamat pergi dan pulang dari umrah next week...amin....

    BalasPadam
  2. xleh lah masukkan pic Big Boss kita coz xbrp jelas pic dia...hehehe...yg pasti Dr.Lokman kita selamat pergi & kembali ke tanahair tercinta...

    BalasPadam