Ahad, 16 Ogos 2009

15/08/2009 - Pie Kenduri Umah Cousin

Panas...panas...aku lagi panas kerna aku muncul kembali....

Smlm mlm aku dpt jemputan dr cousin aku...dia wat kenduri almaklumlahkan nk dekat bulan ramadhan nie so mmg ramai yg wat kenduri...umah cousin aku nie kat taman tg.minyak kalau ikutkan nie umah lama aku dulu ms aku berumur 3tahun...hehehe... so aku pielah utk memeriahkan jemputan dgn family aku...yg pastinya mmg ramai saudara mara yg aku jumpa...ada yg jumpa ms raya jer tau..hehehe...ramai gak tegur anak dh besau bila lg nk tmbh...
hahahaha... boleh tahan jugak jemputan cousin aku nie tp aku x ambil pic coz segan ar ramai sgt yg aku kenal...

Tp yg paling x leh aku lupa ada seorg jiran lm aku ms tu umur aku br 3 tahun,bayangkan skrg aku dh 28tahun so br jumpa...hahahaha...
mck normah tu lebih kenal pd kakak2 aku jer...dia boleh tepuk dagu aku sambil ckp "makin cantik c ieta"...aduh malunya dgn cousin aku yg lain sbb mck tu ckp kuat...hahahaha,tp dlm hati berbunga2...sorry lari topik sikit...just nk meluahkan...hahahaha...

So dh ramai yg balik br aku ambil pic tp family aku n cousin aku yg tgh dok mkn...hahaha...byk gak menu yg ada antaranya ayam masak merah,asam tetel,sayur kubis msk lemak,ikan selar grg,ikan masin,sambal belacan,ulam2, kuih muih & tembikai....kenyanglah perut...hehehe...so ini ajer pic yg sempat aku ambil tau...xsuka xpe,dh ini yg ada...cayaaaaaaalah mama...

1 ulasan: