Ahad, 2 Ogos 2009

::CelebRate BirThday - 60 tahun::

Panas...panas..aku lagi panas kerna aku muncul kembali...

Seperti yg aku coretkan pd khamis yg lalu...smlm sabtu ptg keluarga mertua aku celebrate birthday abah yg ke 60tahun..hehehe...dh tua dh...tp xpelah yg penting aku sentiasa doakan kesihatan beliau..Birthday khamis tp kami wat lewat sikit coz adik ipar aku Fendi & Niena ada lik ct...yg paling best sekali akhirnya my hubby dpt turut serta jamuan family nie...dia xjd lik hr ahad so dia dpt idea utk tumpang skali adiknya fendi lik mlk...

So aku & hubby beli kek & fendi beli KFC combo...mak mertua aku cuma hidangkan ketupat,kuah kcg,rendang ayam & cucur udang...niena & lokman makan jer...hehehe,jgn mrh cik niena n busu man...kak ieta gurau jer...yg pasti mmg happy dpt berkumpul semua...yelah masing2 x duduk mlk...inilah peluang yg ada...so ini ajer pic2 yg sempat aku ambil...sorry busu man pic xde erk,yelah sape suruh lmbt balik...byk keje yer...hehehe...cayaaaaaalah mama...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan