Ahad, 2 Ogos 2009

::Sunday::

Panas...panas...aku lagi panas kerna aku muncul kembali...

Wahhh....dipagi ahad yg indah...cewahhhhh...tajuk BI...coretan Malay...oklah tueeeeeeeee...aku punya blog,aku punya sukalah...huahuahua....

Pagi nie seperti yg dirancangkan aku,hubby & hidayat gi breakfast umah mertua...sebelum pie aku singgah beli ns lemak daun pisang & popia basah kat tmpt yg biasa aku pegi(limbongan)...
biasalah kalau pie umah mertua kena bw apa yg patut...xkan nk pie dgn tgn kosong jer...hehehe...

Bila aku smp,mcm biasalah semua dh menanti utk breakfast....ayat pertama dr mulut mak mertua aku "apa ieta beli tuuuu,mak dh msk dh" aku pun terkejut gak tgk atas meja byk menu antaranya
Behon grg Singapore,Nasi Impit grg,cempedak grg & cucur pisang....oklah tueee...bedal ajer...hehehe...rezekilah,rezekilah....

Makanan yg mrk mkn dulu adalah ns lemak yg aku bw & popia...
berselera betul semua mkn,yelah kalau mkn ramai2 mmg sedappppppppppppp....hehehehe...sempat lagi hubby aku dok ambil pic so lehlah aku upload kat blog kesayangan aku nie...

Sebelum lik umah aku singgah kat ofis jap...ambil borang2 panel coz nk settlekan kat umah...hr ahad bukan kemas umah jer tp kena gak settlekan keje ofis aku...pening,pening...hukhukhuk... lgpun mmg xde planning nk g mane2...cuma tghr td pegi beli lauk sikit,
malas nk masak...hr off,tp kalau keje pun bukan aku yg msk..my mum yg msk..hehehe...

Oklah u all tgk jer pic yg ada nie...kalau xsuka xpe...xkisah punnnn,xkecik ati punnnn...hehehe... cayaaaaaalah mama..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan