Khamis, 30 Julai 2009

::Hi-Tea::

Panas…panas…aku lagi panas kerna aku muncul kembali…

Ptg td aku ada Hi-Tea dgn geng2 Datin…hehehe..alah dgn geng ofis kak shi & june jer...kiranya D,DS,DP saje yg ada…ini pun last minute punya planning…lg pun dah lama xmamam kat Yong Tau Foo Pulau Gadong…mmg suka pie kat sini coz byk betul pilihan yg ada...mcm2 jenis...

So lepas keje kitaorg pun bergegas ke sana krn umah masing2 semua jauh2 bukan dekat pun…sambil mkn sambil borak..biasalah kalau dh jumpa mmg ada jer yg nk dibualkan..semuanya yg bernas,xmain ar nk mengumpat2 nie…hehehe…my hubby xde so aku lepak sampai nk dekat pukul 7mlm…seronok gak ada masa kita dgn member2,ada masa gak dgn family…baru rasa complete ruang2 yg ada…kalau asyik dgn family jer bosan gak…kita perlu buka minda kita supaya bergaul dgn org ramai... dari situ kita mengenali diri masing2...yg baik kita ambil,yg buruk kita buang...betul x…???

Eh..eh..lari topik pulak…kenyang giler mkn td…tp tetap tapau utk my mum,dad & my son…xsempat nk ambil pic dh selamat mrk mkn..so ada cite sikit disebalik pic Yong Tau Foo nie, sebenarnya aku minta tlg kak shi ambilkan sbb ms mkn td terlupa nk angkat..hehehe..sbb tu lain meja..huahuahua…so tgk jelah pic2 yg sempat kak shi ambil n dieditkan oleh akucayaaaaaaaaalah mama…

## Wat cik nana (Full of love),ingat x kita penah pie mkn dgn Aiza kat Yong Tau Foo Tg.Keling...sama ar nie,kiranya nie cawangannya...ms kita zaman dara dulu...

1 ulasan:

  1. anak i memang suka sup yong tau fu ni...boleh kata satu famili memang minat lh...

    BalasPadam