Khamis, 30 Julai 2009

::Isnin & Selasa::

Panas...panas...aku lagi panas kerna aku muncul kembali..

Isnin - pg2 aku dh g breakfast…hukhukhuk…seorg diri kat kedai kakak Bimb…yg mane tahu tu bagus ar…yg x tahu tue dtg ler mlk…aku breakfast nasi grg kampung & Nescafe Tarik…huuuuuuuuu sedapnya….xsempat nk ambil pic coz org ramai..malu ar…hahaha…

Bila masuk ofis aku mcm biasa ar wat keje tp xtahu apa keje yg aku wat…hahahaha…nk dijadikan cite hujan lebat gler kat mlk…ada gak kawasan yg banjir…terpaksa wat pemindahan ke sekolah2…aku simpati gak lah..tp nk dijadikan kisah ofis aku pun masuk air tueee,benggang giler ar…hujan lebat + angin so tempias masuk dr tingkap…dh 1 pekerjaan nk duk mengemas…tekanan…tekanan…mulalah piker nk pindah ofis lg lah….hahahahaha...suka hati aku je kn..

Ptg mcm biasa ar kat umah layan anak,layan hubby,layan Ym…yg pasti layan Blog kesayangan aku nieeeeee….sape x sayang blog beb…hahahaha…nk layan FB tp kat umah xleh buka,aku jd pelik tau…geram pun ada..tp bila fikir2 semula maybe sbb streamyx aku…dh 2minggu line x cantik sgt…hukhukhuk…

Selasa - pg2 aku g breakfast tmpt yg sama cuma berbeza air jer “Nescafe Ais”…hahaha…tp yg x bestnya terserempak dgn member lm 1 ofis dulu..kiranya dia dh x keje dgn mawar lg lah…tp yg aku pelik napelah ada org mcm nie…korang nk tahu knp..??dia boleh ckp dgn aku
“dh terlambat bangun kelam kabut anta anak g tadika,x sempat nk mandi & basuh muka" so apa yg korang fikir??pastu siap oder mkn coz katanya perut lapar tu yg singgah brkfast dulu…aduh kusut betul minah nie...Kalau rupa jer cantik tp kebersihan xtau jaga..xtau lah apa aku nk ckp lg…masalahnya cantikkkkkk ker…hahahaha…tp yg pelik tu keje kat Spa tp kebersihan bersepah…hahahaha…bukan nk mengutuk tp bagi semua kaum perempuan baik dh berkahwin ataupun belum..kalau bangun pg or dr tido jer tolonglah cuci muka,berus gigi atau lg senang mandi terus…jgnlah jd mcm org yg aku cite td…huahuahua..Penat ar cite kisah org mcm nie…so malas nk pikir kalau jumpa pun selepas nie wat bodoh jer…

Oklah aku pun xtau nk story apa lg,so ini jer yg ada yg terlintas kat fikiran aku nk cite…hahahaha…..xsuka xpe..ADE AKU KESAH…cayaaaaaaaalah mama…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan