Jumaat, 24 Julai 2009

Aku HaPPy..Aku HaPPy..tGk CiTe RaHsia HaTi

Aku happy mlm td coz tgk cite rahsia hati..akhirnya ia membuatkan emosi aku jd seorang yg periang n hati ku berbunga2 bila menyaksikan 2watak yg amat aku minati syamil & camelia…antara mak camellia (normah) & syamil telah terjwb..mrk merancang utk menyatukan syamil n camelia…gembiranya hatiku ini…

Masing2 menceritakan kembali setiap apa yg telah mereka rancangkan dan utk apa mrk lakukan ini semua…yg paling aku gembira camelia dpt memahami keadaan yg maknya lakukan, ialah hati dah terpaut dgn syamil so bila dpt tahu mcm tu betapa berbunganya hati camellia tu mcm hati aku..hehehe..demi syamil n camelia..persoalan setakat nie sudah terjawab..

Hatiku berbunga2..ms aku nk tido aku masih tersenyum krn teringatkan kenangan manis yg mrk lalui..walaupun ia hanya 1 lakonan dlm 1 drama ttp aku dpt merasakan setiap detik,kata2,lirikan mata,gaya tubuh mrk dlm setiap saat n minit cerita itu…

Tp skrg watak amar & sara pulak yg membimbangkan aku…aduh pening jugak ada part mrk nie..harap2 pengarah dpt mengubah sikit cite nie supaya amar & sara boleh bersatu bg mengatasi perasaan cinta & cemburu mrk terhadap syamil & camelia …hahahaha,pandai2 jer aku nie..tp kalau sesiapa yg ikuti mesti sm pendapat dgn aku…PERCAYALAH…hahahaha

Aku xmampu ar nk luah dgn kata2 tp yg pasti aku mmg happyyyyyyyyyyyyyyyyy giler dgn cite nie wat ms nie…mcmanelah episode seterusnya….jgnlah wat hatiku resah…jgnlah wat emosiku jd mcm tina kat drama CINTA GILA…hahahaha…emosi aku memainkan peranan aku setiap kali menonton cite yg aku minati…mahu pun aku membaca novel…itulah AKU…
kalau x suka,xpe…ADE AKU KESAH…yg pasti KO ADE, KO XDE….hehehehe…betapa senangnya HATI BETA….hehehehe..wat datin2 yg sepasukan dgn aku…kita nntikan episode akan datang…wokey..assalamualaikum…caucincauuuuuuuuuuu....


** xsabar nk tgk ulangan n dwload episod nie...

2 ulasan:

  1. nampaknya situasi emosi kita sama...
    mlm ni jangan lupa tgk ulangan kt astro prima...:-)

    BalasPadam
  2. alah...terlepas ulangan....best..best episode 14 memang best...samalah pikiran kita..rasanya wanita yang minat cite2 macam nie ada pikiran yang sama kan..memula ingatkan betul syamil bercinta ngan camelia...terus macam tak nak tengok...tetiba..hati memang tersangatlah berbunga...suka giler bila syamil cakap..saya pun suka/sayang dekat awak....hahhahaha...pompuan memang suka berangan..tapi tak salah kan...

    BalasPadam