Khamis, 2 Julai 2009

::Kisah Sarapan Pagi::

SELAMAT PAGIIIIIIIII....hr nie aku x puasa coz kesihatan aku masih x stabil lg...flu & cough...hukhukhuk...tp pg2 tepat jam 7.45pg aku dh gi beli breakfast...coz my mum nk mkn popia basah kat limbongan...aku redahi hujan demi my mum walaupun aku masih x sihat...aku xpenah pegi tempat nie kiranya nie first time tau...mujur xpakai uniform keje kalau x mesti mrk kenal budak klinik mawar...hahahaha..xsangka pulak kat sini mcm2 menu ada...so WARUNG KITA yg kat rancangan ASTRO tu patut pie...hehehe..aku senaraikan menu yg ada...ROTI CANAI,NASI AYAM,LAKSA PENANG,ASAM TETEL,POPIA BASAH,KETUPAT,RENDANG AYAM/KERANG,CEKODOK UDANG,LEMPENG,MEE/KEUH TEOW,BIHUN BASAH/GORENG,MEE KARI,NASI LEMAK DAUN PISANG,SERABAI,KUIH2 & MCM2 LAGI....my mum pesan lie popia basah jer tp aku smp sn dh mula rambang mata...jd aku belilah mcm2...hahaha...lain kali nk datang lg lah...hehehe...layannnnnnn ar pic2 yg ada aku snap sikit2...termasuk breakfast family aku sekali....
:: menu kami sekeluarga ::
p/s : PoPia BaSaH mmg sodapppppp...

4 ulasan:

  1. sempat lagi tu jadi photographer...
    tapi mumy nk komen sikit pada ejaan..
    ( biasalah kn prof..heheeh)redhai atau redahi...?
    xper prof paham...mama tak sihat lagi kn..hehehe
    atan maafkan ..( sedutan Cinta Giler )..

    BalasPadam
  2. klu msk blog kak ieta ni mcm msuk kedai makan la..byk giler menu dia...leh terkeluar biji mata nk pilih menu...pas ni kak ieta jd pengacara warung kita versi klinik mawar...gempak n glemer giler tau...sok pg org plak nk g survey...chau shin ci...heheheheheee

    BalasPadam
  3. betul..3x akak sokong Tanpa Nama ckp...kahkahkah

    BalasPadam