Jumaat, 10 Julai 2009

Perubahan Templates

Hehehe...akhirnya aku dapat gak ubah sendiri template utk blog aku nie...yelah ms mula2 belajar wat blog anak buah aku ( Nord_nora ) yg tlg watkan apa yg patut...skrg aku dh leh wat sendiri...so senang sikitlah ht nie...hehehe..pd aku cantik template nie, xtaulah korang suka ke x...yg pasti mata x sakit n senang utk u all bc n ikuti blog aku nie...lain kali kalau aku dh jemu aku tukarlah lain...yg pasti aku suka..kalau ada yg x suka.."ADE AKU KESAH"..huahuahua..k lah xtau apa nk coretkan lg...caucincauuuuuu..

4 ulasan:

  1. cik umie...irfan kata blog cik umie " CANTIK NYE BUNGA "...
    betol3...masing2 punya blokkan...hehehe...

    BalasPadam
  2. sori..masing2 punya blogkan..hehehhe

    BalasPadam
  3. TQ..TQ..TQ...nie dh 3x ubah...hahahaha....

    BalasPadam
  4. fulammakkkk....lembut dn sopan jer nampak blog warung ieta...nanti cari templates yg background warung eh...
    jangan lak segan2 nk ajar saya yer...hehehehe

    BalasPadam