Selasa, 7 Julai 2009

Novel terkini...


Lama dah aku x updatekan novel2 aku yg latest..almaklum bz sikit...hehehe...keje ofis pun melambak2 yg nk disettlekan...hehehe...wat ms nie aku beli yg ini sajer...bila nk bc pun xtahu,masih dlm plastik lg tau...tp aku cuba curi2 ms utk membc n mghayati minat aku ini...yg pasti penulis DAMYA HANNA yg latest dh ada dlm tgn aku so xpayah nk cr2 lg...tp ada 1 lg novel yg masih aku x dpt lg "penulis Siti Rosmizah, ANTARA KAU & AKU"...aku dok tunggu jer pihak THAI KUANG call aku bgtau novel tu dh sampai coz aku dh order 2minggu lepas...sanggupkan...xpelah apa saje demi minat aku...hahahaha...kalau ada sesape x suka aku akan jwb "ADE AKU KESAH"...huahuahuahuahua....caucincauuuuuuu....

2 ulasan:

  1. sayer suka.. sayer suka.. bole pinjam? ngehngeh

    BalasPadam
  2. ita novel tue ader yang ima dah beli tak...hehehe.... tak boleh nak ingatlah...

    BalasPadam