Ahad, 26 Julai 2009

*Aktiviti family aku*

Panas..panas..aku lagi panas kerna aku muncul kembali..

Tak sangka sama sekali ini adalah coretan aku yg ke 100 sejak dr Mac yg lalu...Hari ini pagi2 lg aku dh siap2 nk gi umah family mertua aku..xjauh pun dekat jer…coz hr nie hubby aku nk kemas kat sn…mesin rumput jer..so aku,hubby & hidayat breakfast kat sana jer..mak mertua aku wat breakfast mee hailam & roti bawang…pastu my hubby & bapa mertua jer yg wat keje...adik ipar aku Lokman xde coz dia ada keje kat Ayer Keroh…mak mertua aku mcm biasalah siapkan brg2 niaga utk esok…

Bila hubby aku dah settle semua keje,kita org pun lunch ar 1 family...mak mertua aku msk tomyam campur,sambal ikan tenggiri & sotong msk kicap….anak aku mcm biasalah kalau ada lauk sambal ikan tenggiri or parang mmg bertambah2 dia mkn…mungkin itu lauk favourite dia… Dlm pukul 2 aku dh gerak nk pie Giant coz nk beli brg2 hidayat…apa lagi dh smp sn,anak aku pau papa dia supaya belanja KFC…aku & hubby dh kenyang so layankan aje ler anak aku nie..lg pun kitaorg jarang kuar2 mkn kat luar..ada2 kala jer…so hidayat just beli chicky meal jer dptlah permainan jigsaw puzzle…

Sampai umah jer dia dh suruh papanya cantum2kan puzzle tu..so papa dia layan ar..aku malas nk pasang2 benda tu..peningggggg…baik aku FOCUS pd BLOG KESAYANGAN aku nie…hehehehe…hanya pic2 yg ada dibawah jer yg sempat aku ambil,xsuka xpe..
ADE AKU KESAH…cayaaaaaaaaaalah mama…caucincauuuu…
***mlm nie nk tgk cite sepah kul 10mlm...

2 ulasan: