Isnin, 6 Julai 2009

05/07/2009 - Birthday Mia...

Semalam ptg aku pie umah mak mertua shima...rakan sekolah aku dr tadika lg...dia wat birthday utk anak perempuannya..Qistina Damia...yg ke 2thun...mcm2 menu ada..mee grg,bihun grg,roti jala,kuah kari,kuih2 n byk lg lh....so aku pie dgn hencom boy aku Ahmad Hidayat...dr pg loghat bertanya mama bila nk gi umah kwn mama...dh smp sn senyap..coz anak aku nie nk kt pemalu leh gak tp dia pie dgn mamanya so xberani nk wat sebarangan perangai...mamanya dh warning dr umah lg...hehehe....apa pun shima "ko tetap maintain"..anyway utk Mia..untie ieta nk wish semoga panjang umur,sihat selalu,happy selalu & maintain comel mcm mamanya tau...lain kali kita berjumpa lg...caucincauuuuuuuu.....

::kaum-kaum ibu yg penyayang::

5 ulasan:

  1. Thanks for coming!..aku rase anak aku berkenan kot kat hero ko tu..hehehhehe

    BalasPadam
  2. hehehe...xpe dh besau nnti boleh jd kawan baik..supaya x putus silaturahim yg ada nie...xtau lah kalau tercalon dlm senarai menantu...hehehehe,gurau jer...

    BalasPadam
  3. QQ : ko suka yer...almaklumkan kami bertiga comei lotei...hehehehe..tq coz suka sgt tgk pic nie...

    BalasPadam
  4. dua hero yang encam bersama makwe yang comel...hehehe...

    BalasPadam