Rabu, 22 Julai 2009

Suka..suka...merangkumi Benggang..!!!

Mesti ada yg tertanya2 knp tajuk post aku nie..hehehe...smlm ptg aku g kedai member aku dgn budak ofis..kak shi...kak jah pun ada sekali..kat area Giant...Pesona Anggun Beauty Care & Spa..kalau nk tgk leh lah buka blognya.. http://pesonaanggun.blogspot.com
( pemiliknya kak Ina ), lama gak aku lepak kat sn smp dh nk maghrib br lik umah...yelah bila berkumpul dgn member2 nie jd happening sikit...kalau para adam ada nie mcm leceh sikit..almaklumlah kaum hawa nie mcm2 nk cite..hehehe..kat situ gak bukan hanya utk Facial or Spa jer tp ada gak jual bj2,aksesori & mcm2 lg lah...kalau sape2 yg dtg mlk or mmg dh berada di mlk sila2lah singah ke Spa ini...hehehe, promote tue...aku x ambil pic kat Spa tu coz u all layari jer link yg aku bg td...leh tgk n bc sekali kat situ...

Yang aku benggang mlm smlm coz xdapat tgk cite yg aku minat kat astro prima Cinta Gila...coz smlm my hubby,my mum & my dad tgk movie 413...frust tau...walaupun cite cinta giler tu ada ulangan hr sabtu pukul 10mlm n leh download kat youtube ( irienad ) tp hati ttp nk tgk tau...coz smlm tina jd org tua...nk tgk ariana & malik...hukhukhukhuk....mujur bukan AF...hahahaha...tu yg aku benggang tu..ptg tu dh suka2 tp ada gak benggang sikit...hehehehe...so yg pasti aku kena tgk ulangan cite nie....xpelah nk wat mcmane,mengalah je lah..hehehe..

Hari ini aku pose so nntikan menu berbuka aku...kalau sempat mlm nie aku update lg,kalau x esok jelah..hehehe..
caucincauuuuuuuuu.....

3 ulasan:

  1. i like cinta giler like crazy...hahahaha
    naper u tak upload pic i tgh dok test dress...xper nanti jadi bahan sensasi lak...huahhuahua

    BalasPadam
  2. shie 2010:kalau i upload nnti u terkejut..hehehe..coz byk seksi..hehehe..
    pesona : tq very much...i love my blog..

    BalasPadam