Ahad, 5 Julai 2009

04 JULAI 2009 - BirtHday Girls...Niena...

Sabtu ptg aku,hubby n hidayat balik umah mentua coz nk celebrate Birthday adik ipar aku "Farah Marlina" yg ke 25tahun....dia student lg kat UIA...kebetulan dia cuti sem skrg..alah xde sape yg kami jemput cuma kami sekeluarga jer..tp adik ipar aku Fendi xde turut serta sbb xdpt ct lik mlk...so mak mertua aku msk mee/keuh teow KUNGFU n grg keropok jer..jd lah janji kenyang...hehehe...anak aku mmg excited coz dia tahu birthday cik niena dia...yelah jarang2 dpt jumpa...so layannnnnnnnn jer lah pic2 yg sempat aku ambil...anyway to niena semoga panjang usia...murah rezeki..berbahagia selalu....caucincau..

2 ulasan:

  1. Hepi Besday to Niena...moga panjang umur & murah rezeki...
    Wow..menu kung fu...i like it...
    Nanti nk blajar ngan mak tipah cara wat tu...leh masuk blog nanti..hakhakhak..

    BalasPadam
  2. boleh....warung ieta sedia berkhidmat utk alamcahaya...hehehehe

    BalasPadam