Sabtu, 11 Julai 2009

Kenduri AqiQah Sarra...

Tghr nie aku ada jemputan dr Ieta (nm panggilan sm ar,hehehe), dia wat aqiqah utk anak perempuannya Alisya Qaireen...so inilah pertama kali aku jumpa anaknya...so sweet...aku dukung semangat betul anak dia...lenguhlah tgn aku..mcmane agaknya ummi yg kecik molek tu dukung hari2..hehehe,jgn mare ieta..awk mmg maintain comei dr sekolah smp skrg...aku g majlis tu konvoi dgn mamamia...so xdelah terasa malu2 kucing sbb mamamia ada...biasalah yg sentiasa menemani aku adalah anak aku "ahmad hidayat"...hubby aku keje xpat join sekali so lm lah aku lepak kat situ berbual2 dgn ummisarra n mamamia...lama dah x jumpa...almaklum mrk masing2 bertugas kt kl,aku jer kat mlk jd bila dpt peluang jumpa mcm nie..seronokkkk....aku pun xde ambil pic sgt just ada 1 jer...aku n sarra..yg paling istimewa bagi aku...buat ummisarra TQ coz jemput aku utk memeriahkan lg majlis tu...TQ UMMISARRA...peluk cium dr cik ita buat sarra...
***mlm nie ada jemputan kenduri lg..hehehe..my best friend house...

3 ulasan:

  1. mumy suka tgk baby nie...cute n cubby...
    eii..geram nk cubit pipi dia...

    BalasPadam
  2. gaya dah ade tu Ta...buleh dah bagi kawan kat "Ahmad Hidayat"..hehehehhehe

    BalasPadam
  3. ta, kalau org cakap anak ko pun org percaya ta.. hehe...

    BalasPadam