Ahad, 5 Julai 2009

SaRaPan PaGi bersama FaMiLy...

Hujan membasahi negeri melaka dr subuh td...so awal2 pagi nie mcm liat nk bgn yelah hr off x keje...hujan pulak bukan main lebat lagi...aduh sejuk gilerrrrrr....otak dok pikir nk lie breakfast kat mane..ms nie lah dpt berkumpul semua utk waktu breakfast..so aku mcm biasalah, redahi hujan pie beli breakfast kat limbongan...mcm2 aku borong coz my mum n dad nk lik kg jd bolehlah tapau utk mrk ms kat kebun nnti...aku beli ketupat,rendang kerang+kuah kcg,roti canai,laksa lemak,ns ayam,popia basah & kuih sikit...so dh mkn pg nie xpyh nk lunch lg...lg pun tghr nie aku dpt jemputan dr MAMA_MIA...birthday anaknya...my hubby keje tghr nie so aku pie dgn hidayat jer...ok lah layannnnnn pic sarapan aku td....hehehehe...

2 ulasan:

  1. apa yang penting menu hdayat ketupat jangan lupa...elok untuk kesihatan dari dok makanan yg merapu ntah apa2 tu...
    janji kenyang...

    BalasPadam
  2. hidayat mmg suka sgt ketupat so bila beli mmg kena beli yg dia minat..anak kita apa yg dia nk mkn kita kena layan janji yg baik2 lah...

    BalasPadam