Sabtu, 8 Januari 2011

Celup...celup...celup...

Apa kes dgn tajuk post aku nie...aduhai..jgn ler salah fhm yer...hahahaha

Aku nk story sikit nie...hr selasa lepas geng aku "Puan Shie" ajak pie beli satay celup kat area jln balik ke umah aku...so hr tue kiranya hr pertama merasa...sebelum nie dok pandang jer pck tue berniaga..hahaha

Aku tahu pun sbb geng lama aku bgtau kat situ ada jual satay celup sedap..mmg sedapppppppp gilerrrrrrrrrrrrrrr....mula2 beli RM11.00 utk hr pertama , hr ke2 aku beli RM20.00... hahahaha...hidayat suka tueeeeeeeee...biasa harganya 1 cucuk RM1 jer...tp sorry k aku x sempat lg nk snap pic satay celup..asyik lupa jer..tahu2 dh slmt bedal...hahahaha..lain kali k..

Tp yg bestnya hr ke3 geng2 aku pie , pck tue x berniaga...hahahaha..pck tue ct almaklum malam jumaat..so dia perlukan ms utk rehat...hahahaha..( jgn fikir yg bukan2 erk )...

Hari nie pulak Geng H2 turun ke Kuala Linggi..so aku,hubby & hidayat nk pie lepak2 sambil BBQ dgn mrk...rinduuuuuuuuuuuu bangatttttttttt sm mrk...hehehe...bermalam disana...so aku sepi utk seketika...cauuuuuuuu...cayaaaaaalah mama....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan