Selasa, 18 Januari 2011

:: Riuh Pagi ::

hahahaha ( gelak jahat )...riuhkan diri anda di pagi2 yg indah ini...supaya x mengantuk...jgn layan aku sengal..hahahaha...aku nk cite cikit...( cuba cite2..) eh mcm dialog Filem Hantu Kak Limah Balik Rumah jer...

Aku br tahu yg aku nie rajin ke dapur sejak 2menjak nie...kome nk tahu nape???aku pun x tahu...hahahaha...

just nak share jer sarapan pagi bersamaku...hahaha..dah 2hari nie brkfast kat umah jer with my hubby...smlm aku msk mee grg lembap...aku campur daging,udang & fish cake... sedappppnya...


itu cite smlm...Pagi nie pulak aku wat ns grg kangkung bukan Ngangkung tau...hahaha..so byk pulak aku msk jdnya aku tapau bw ke ofis..so boleh jimat duit x payah beli...hehehe...

Dulu M selalu melanda tp skrg R jer yg dtg so nmpk ler sikit2 menu i nie...coz menu2 yg mudah jer...sebelum tido mmg aku akan prepare brg2 utk tumis supaya pg esoknya aku cepat & senang sikit...tul x??...hehehehe...

Oklah aku dh x tahu nk wat riuh apa lg...tp x riuh2 gak...so jumpa kita dilain hari & masa... cayaaaaaaalah mama...

1 ulasan:

  1. salam...
    hai kak..
    akk telah ditag..jom join..
    http://rumahwarnacoklat.blogspot.com/2011/01/join-ga.html

    BalasPadam