Ahad, 2 Januari 2011

:: semua ada ::

Apa kaitan dgn tajuk erk???hehehe...hr nie hr ke2 dlm tahun 2011...so rutin aku seperti biasa ar...first day 2011 undangan majlis perkahwinan neighborrrr & kwn klinik....

Cantik tarikh kahwin mrk 1.1.2011...tp cantik lg tarikh kahwin aku 28/05...hahaha.....anyway tahniah kpd sesiapa yg mendirikan masjid semalam...selamat menempuh alam baru & kekal ke akhir hayat...Amin...
Petang smlm aku balik umah mertua,biasalah itu pun rutinku setiap hujung minggu...so aku tapau Pizza Hut...alahai bukan mahal pun..guna Hot Tiket...eh untung tau kalau sesape guna prepaid 012 or 017 cari ler hot tiket coz byk kebaikannya..malas nk senaraikan,u all pie kedai top up & suruh mrk terangkan...hahaha....
Hari nie pulak mmg busy coz pie market beli brg basah utk dimsk ler...hehehe..hr nie pun x gi jalan mane2 habiskan ms kat umah jer...
Esok bermula ler alam persekolahan...mujur anak aku start hr selasa..coz esok tadikanya hanya utk nursery & 4,5tahun...dpt rehat sehari lg yer hidayat...hehehe

Pada cikgu2,bermulalah tugas mendidik anak2 bangsa..curahkan ilmu mu itu pd anak2 kami semua,semoga ilmu yg dicurahkan bekalan buat mrk utk ms depan..Amin...
Utk aku pulak...esok dh mula kerja utk tahun baru nie so jadilah pekerja yg cemerlang...hehehe... moga x malas2 lg...doakan yg terbaik utk aku & family...cayaaaaaalah mama...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan